Tänään oltiin Virpin kanssa UPK:n kentällä treenaamassa. Virpi on mun personal trainerini, ja nimenomaan mun, Peetu tulee siinä mukana. Mulla kun on vaikeuksia kävellä suoraan, pää ylhäällä ja kädet normaalisti :). Virpi pitää huolen siitä, että pysyn jotenkin oikealla tiellä.

Ollaan päätetty, että nyt käydään aluksi edes kerta viikkoon ja kun kevät etenee tiivistetään tahtia. Tosin viimeviikko jäi väliin, kun pääsin säännöllisen epäsäännölliseen "ihmistyöhön".

Peetu oli tänään hyvässä vireessä, paikoitellen jopa liiankin hyvässä. Seuraamisen paikka on ahkeralla harjottelulla paranemaan päin. JIPPII!! Ja ehkäpä se mun parantunut kävelyni vaikuttaa myös....

Tasamaan nouto 2kilosella kapulalla oli ok, jopa palautusvauhti oli riittävä. Ainahan vois olla " vieläkin nopeampi" Nauru. Luoksetulo oli nopea ja tarpeeks lähelle ja suoraan.

Liikkeestä seisominen alotetaan alusta, kun olen jotenkin sen onnistunu sössimään itekseni. Kotiläksyksi tulikin siis seuraamisen ohella juuri seisomista.

Ollaan pidetty "sessiot" melko lyhyinä, mutta tehokkaina ja se tuntuukin olevan  hyvä tauon jälkeen.