Isäntä on lomalla ja Pee on saanut 2 päivää puuhastella kaikkea kivaa sen kanssa. On pesty soutupaattia, hakattu halkojan015.gif ja juostu pitkin metsiä, kuulemma. Mä olen ollut "ihmistöissä" poissa jaloista. Tänään mietein, että miks väsyttää niin hirveesti, kunnes tajusin, että en ole ollut ollenkaan lenkillä. Isäntä on käynyt niin monta kertaa, että mä en enää lähtenyt ja tuloksena on väsynyt ja hapeton ihmislapsi.d045.gif  Onneks huomenna pääsen, kun menen töihin vasta illalla.

Harmikseni huomasin eilen, että Peelle näytti olevan ihan sama olenko olemassa vai en. onneks se on takinkääntäjä ja kun mä olen kotona, niin olen taas kiva.

Tänään käytiin taas hakuilemassa ja vaihteeks meni ihan hyvin.k045.gif

Oikee etukulma " arkku" piilo, haukku tosi hyvä ja ei kammottanut yhtään.

Vasemmalle näyttö 50 metrissä ja eteneminen.Joutui menemään yhden umpparin vierestä ja tiesin, että haukahtaa taatusti kerran kun menee ohi..ja niin teki, mutta jatkoi matkaa, kun ehti tajuta, että piilo on tyhjä...eikä ole yhtään liian monta kertaa ollut äijää siinä piilossa.

oikee haamu 50 metrissä, koiran kääntö  ja eteneminen. Aivan loistava pisto+haukku

vasen tyhjä. Otti vähän 50:ssä vasemmalle, mutta korjas ja ihan ok

oikee valmis. Ihana L-mallinen pisto ja hyvä haukku

vasemmalle vielä pakeneva ja pari haukkua ja palkka.

Tälläkertaa otin tahallani mukavammat treenit, kun on ollut niin takkusta viimeaikoina ja hyvä niin, jäi molemmille tai ainakin mulle hyvä mieli. Sitäpaitsi naurettiin Lean kanssa niin paljon, että vatta on vieläkin kipeenä.  Stressit yms jäi taatusti metsään.a055.gif