NO NIIN, NYT SE HIRVIÖ-HÄMÄHÄKKI ON HÄVINNYT!!  Se on joko a) mennyt munimaan jonnekin ne 500 munaansa, b) muuttanut sisälle tai c) joku lintu on syönyt sen lounaaksi.  Ei ole mukava tunne, kun ajattelen, että kohta se hiipii tuossa lattialla......

Olen ollut taas niin paljon töissä, että kentille ei olla ehditty Peen kanssa.Ollaan sitten joka lenkillä ja erilaisissa paikoissa koitettu vähän tottistella, kun mun on pakko startata siellä 3:ssa, jos meinaan joskus mennä! Tiedän, ettei kannattais mennä. jos tuntuu, että koira ei ole sinne valmis, mutta mun on pakko! Tunnen itteni liian hyvin ja olen varma, että jos en sitä korkkaa en taatusti pysty menemään ens vuonnakaan..olen hyvä keksimään syitä miksi en mene, joten jos vaan saan paikan jonnekin niin menen, oli valmis tai ei! Näkeepä samalla sitten mitä tarvii treenata lisää....

Kuntoa on onneks kasvateltu uimalla ja pitkillä metsälenkeillä, joten sen puoleen pitäis olla kunnossa....