Ai niin ostin mä tallasenkin

Bonsai puu, vanhaksi tosiaan taidan tulla...olis mukavaa kasvatella tollasia jossain ihanassa puutarhanurkkauksessa. Tosin tähän taloon ei sellasta mahdu..ja luulempa ettei tuokaan puu-parka kevättä näe.No aina voi yrittää.

 Peetu se vaan jaksaa ruinata itelleen vauvakoiraa. Eikä se sitä kyllä saa.

Mä olen törmännyt tässä lähiaikoina tosi ihaniin saksanseisojiin ja mua ihan oikeesti on alkanut kiinnostaa se rotu enemmänkin. Ongelma on siinä, että haluaisin, että se saa tehdä "oikeaa" sille tarkotettua työtä ja mä en usko, että musta on siihen. Tai jos oliskin, niin tietysti pilaisin jonkun tosi hyvän yksilön, kun en niin kauheasti niiden koulutuksesta tiedä....tietysti sitä apua varmasti sais, mutta silti.....Jos olis joku ihana oma kartano ja paljon peltoa ja metsää ja ei tarttis kuin huolehtia siitä, että paikat pysyy kunnossa, niin mikähän siinä olis koulutellessa ja linnustellessa.  Ja sinne sais sitten vaikka tuon bonsai-puistonkin....Taidanpa mennä lottoamaan

Kai mä pitäydyn vaan noissa Maleissa, turvallisempaa.