Haah, torstain jälki meni taas ihan nappiin ja nyt pysyi nenä maassa ihan kepille asti.Kaikki 6 bongasikin hienosti.

Tänään päästiin hiukan kosteampiin metsiin treenaamaan. Aloitettiin janojen tahkoaminen ja eka meni ihan hyvin, toinen oli vähän hakusessa, mutta en ole huolissani, ihan varmasti ymmärtää, kunhan vaan ahkerasti treenataan. Jälki meni suht ok, hiukan haahuili ja jätti keppejäkin, mutta ihan tyytyväinen olin, kun nyt oli jo vähän enemmän varvikkoa Peen jäljellä. Sen verran olen tyytyväinen viimeaikojen jäljestykseen, että nyt olen virallisesti ylentänyt Peetun jälkikoiraksi. Eli siitä ei enää tule vaan se on jo. 

Mamma on potenut aivan kaameaa autokuumetta jo ainakin helmikuusta asti ja nyt se sitten lähti käsistä ja maanantaina pitää vissiin mennä laittamaan nimi paperiin.Tuli näet otettua yks ihanuus koeajoon ja se olikin sitten menoa....  .Olen jo kohta kuukauden sitä herkkua käynyt silittelemässä ja hokenut itelleni, että eiolevaraaeiolevaraaeiolevaraa...vaan ei auttanut. Mikään muu ei ole ollut hyvä, kaikista muista ehdokkaista olen jotain vikaa löytänyt...ja sitäpaitsi tuo herkku jopa ihan selvästi kuiski mulle että Minni vie minut pois täältä....mitä siinä enää on tehtävissä. Vois tietenkin nukkua hiukan enmmän, joskos nuo autot lakkais juttelemasta  Ainoa ongelma on, että sitten jos nimen kirjoitan, saan syödä seuraavat 5 vuotta makaroonia.. mutta olis ainakin "uusi" auto...ja onhan se makarooni  ihan hyvää ja ainahan voi istuttaa vaikka perunoitakin...